Programa de ràdio “Educació dia a dia”, els Premis Nobel

Dilluns 7 de novembre, els alumnes Eva Rodríguez, Alexandra Nicolau, Iñaki Jiménez, Diego Mavarez, Mohamed Haddad i Achraf El Houdaifi, de 3r d’ESO i 1r de Batxillerat, acompanyats per la professora Anna Ferrer, van participar en el programa Educació dia a dia, organitzat pel MEM – Moviment Educatiu del Maresme, i en el qual l’INS Laia l’Arquera i té una participació mensual. Qui fou Alfred Nobel? Per què va crear aquests premis a l’excel·lència en la investigació? Quins han estat els premiats d’enguany? I els premis Ignobel, de qui se’n riuen?

cam03225 cam03226

En el següent enllaç podeu escoltar el programa que va resultar molt interessant.