Mostra Musical de Tardor

El passat 16 de novembre, els alumnes de 1r de Batxillerat d’Arts Escèniques van oferir un gran concert en la “Mostra Musical de Tardor” en el Teatre del Cafè Nou. Agrair a Cultura Mataró la cessió de l’espai i el suport tècnic necessari, així com als alumnes de primària de l’Escola Torre Llauder, que un any més han estat el millor públic que podíem tenir. També donar les gràcies als familiars que s’han apropat a escoltar el nostre repertori. Companyerisme, concentració, esforç, il·lusió i molta energia en l’espectacle d’avui.