Jornades Científiques 2017

Els dies 31 de març i 1 d’abril s’han realitzat les XIV Jornades Científiques a Mataró. Com cada any l’Institut Laia l’Arquera hi ha participat. En la mostra dels treballs de recerca de divendres per la tarda al Tecnocampus, l’alumne Iñaki Erregue va cloure l’acte a la sala central amb l’exposició del seu treball “La cambra de boira i la radioactivitat”.

L’activitat de dissabte tarda, malgrat la pluja, es va dur a terme a plaça Santa Anna, la tradicional fira científica amb la presència de Som Energia, Escola Natura del Montnegre, el LAC, l’associació astronòmica Cosmos Mataró i Aigües de Mataró, així com la presència de varis professors de secundària que mostraven des d’esferificacions, fins a la detecció de midó en els aliments, en una fira que versava sobre la química en l’alimentació. També es va realitzar la gimcama científica, divertida com cada any.

image1 image2