Intercanvi amb Berlín

Diumenge arribar l’alumnat del Campus Grüner Malchow de Berlin al nostre Institut. Per rebre’ls adequadament vam acompanyar-los a gaudir d’un gran dia assoleiat a la platja amb companyia de les famílies d’acollida. Part de l’alumnat també van aprofitar el dia pujant al castell de Burriac.

Dilluns, després de conèixer el nostre institut, hem fet un recorregut per Mataró amb visita guiada en anglès i hem dinat tots junts. Seguim coneixent-nos i aprenent plegats! Us deixem a continuació unes fotos de la trobada: