Distinció a la 1a festa de les Matemàtiques

Estimats alumnes,

El passat 19 d’octubre es va celebrar al Teatre Monumental de Mataró la primera Festa de les Matemàtiques de la ciutat, amb l’objectiu de celebrar de forma festiva la participació dels centres en diferents concursos matemàtics durant el curs 2016-17. El teatre es va omplir d’alumnes, autèntics protagonistes de la tarda, acompanyats per docents, mares i pares. Vint estudiants del nostre institut van ser convidats en representació de tots els que, durant el curs passat, vàreu participar en algun concurs.

La part central de l’acte va consistir en una amena conferència sobre el calendari, a càrrec del gran divulgador de les matemàtiques Anton Aubanell. Dos alumnes del nostre centre van ser els encarregats de donar pas a l’Anton, que va quedar encantat amb la presentació que li van preparar.

En Joan Carles Montero i na Itziar Úbeda presentant l’Anton Aubanell

A la part final de l’acte, el nostre institut va rebre una distinció per haver estat el centre de secundària que, durant el curs 16-17, va participar en més concursos: Fem matemàtiques (1r i 2n d’ESO), +Mates (4t d’ESO i 1r de batxillerat), Problemes a l’esprint (1r i 2n d’ESO) i les proves Cangur (de 1r a 4t l’ESO). Al departament de matemàtiques ens satisfà molt aquest reconeixement, i estem molt agraïts/des a tots les/els alumnes que, any rere any, us engresqueu amb les activitats que us proposem. Us hi esperem també aquest curs.

MOLTES, MOLTES GRÀCIES… AQUESTA DISTINCIÓ ÉS VOSTRA!!