CAMPIONS de la Final comarcal del Picalletres

En una final molt igualada i plena de nervis, les nostres alumnes s’emporten la victòria després d’una magnífica actuació. Moltes felicitats, Laia Gómez, Irina Ballo i Paula Selves!

GRAN FINAL NACIONAL

Des del Teatre de la Passió d’Esparreguera, la Laia Gómez ha estat la nostra representant en la gran final de l’onzena edició d’aquest concurs de lletrejar. Enguany s’han enregistrat 17 eliminatòries per tot Catalunya i han participat al concurs 18 televisions locals. S’han realitzat 199 programes i han participat 148 centres de secundària. És a dir, gairebé 1000 concursants i la participació indirecta de gairebé 11.000 alumnes. Per nosaltres ha estat un èxit arribar fins aquí. Hem après i ens hem divertit! Endavant, Laia!