ESO

Dia de la Dona Treballadora

En motiu del dia de la Dona Treballadora hi havia convocada davant de l’ajuntament de Sils una acció de protesta.  Hi han intervingut diverses generacions de dones, una bona colla de les quals són membres de la nostra comunitat educativa. La més sincera enhorabona per la capacitat de mobilització! Podeu veure més imatges aquí.  

Dia de la Dona Treballadora Llegeix més »

Projecte 4t – Money&Globalization

El dimecres, 20 de febrer,  tot l’alumnat de 4t vam desplaçar-nos fins a la Garrotxa, en una sortida lligada al projecte que estem treballant ara mateix: “Money&Globalization”. Un dels objectius era conèixer com funciona la cooperativa “La fageda” i aquí teniu alguna mostra de com vam gaudir visitant-la! També vam passar pel centre d’Olot, per comprovar

Projecte 4t – Money&Globalization Llegeix més »

Intercanvi a Finlàndia

Ahir, dia 31 de Gener, els nostres alumnes de 3r han marxat d’intercanvi a Finlàndia. El viatge ha anat molt bé i han arribat amb moltes ganes de practicar anglès i estar en contacte amb una altra cultura. Fa fred, estan a -2 ºC, però el nostre alumnat està ben equipat i podrà acostumar-se a

Intercanvi a Finlàndia Llegeix més »

Projecte Tu a tu

El passat dimecres 23 de Gener, alguns alumnes del nostre centre, varen anar a explicar als nens dels col·legis del voltant els perills de les xarxes socials. Es parlen de temes com el sexting, grooming, la càmera web, el ciberbullying, momo… etc. El principal objectiu és que els participants identifiquin els riscos que hi ha

Projecte Tu a tu Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut