ESO

Museu de la Prehistòria

El passat dimarts dia 4, els alumnes de 1r ESO varen presentar el seu “Museu de la Prehistòria”, un museu que és la part final del projecte que porta aquest mateix nom. Durant el dia 4, els pares podien visitar-lo i veure com els alumnes de 1r els hi feien de guies a través dels

Museu de la Prehistòria Llegeix més »

Toca firar-se!!

Ahir dia 29 de Novembre, els alumnes de 2n varen presentar en una fira, tot el que han après en el projecte “Toca firar-se!”. A través de les imatges veureu cada grup de treball i una mica el que estaven explicant als diferents alumnes que els varen anar a veure. Molt bona feina! Podeu trobar

Toca firar-se!! Llegeix més »

Coves del Toll

Dimecres 28 de Novembre, els alumnes de 1r, varen visitar les Coves del Toll. On varen veure com vivien els primers homínids a la prehistòria. Tot i la fred, s’ho varen passar molt bé! Per veure més imatges cliqueu aquí.

Coves del Toll Llegeix més »

La tercera enquesta GI-SOC

L’enquesta GI-SOC forma part d’un treball de recerca finançat per Dipsalut, i dut a terme de forma conjunta per un grup d’investigació de Dipsalut, la Càtedra de Promoció Salut de la Universitat de Girona i el Departament d’Ensenyament.  L’objectiu d’aquest estudi és aprofundir en com els i les adolescents incorporen certes habilitats per a la vida

La tercera enquesta GI-SOC Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut