2nB és el grup que més material escolar ha recollit en aquest curs 23-24
L’Institut de Sils s’ha plantejat diversos objectius ambientals per aquest curs i un d’ells va ser convertir-se en referent de recollida de material escolar dins del municipi. Els membres del Comitè Ambiental i la directora, Marta Fernàndez, han engegat aquest projecte i han fet el recompte i recollida l’Ajuntament de Sils i a les escoles […]
2nB és el grup que més material escolar ha recollit en aquest curs 23-24 Llegeix més »












