Colònies 2n ESO
El passat dilluns 28 i dimarts 29 de Maig, els alumnes de 2n ESO, varen anar a Viladoms de baix on varen poder veure Montserrat des de força a prop. Aquí podeu veure el recull de totes les imatges.
El passat dilluns 28 i dimarts 29 de Maig, els alumnes de 2n ESO, varen anar a Viladoms de baix on varen poder veure Montserrat des de força a prop. Aquí podeu veure el recull de totes les imatges.
Our student Xènia Sala (2nd ESO) has won a grant to spend 15 days in a summer campus to improve her English thanks to the ” XIè Concurs d’ Oratòria de La Selva” organised by the Joan Riera Gubau Foundation. Great congratulations!!!
XIè Concurs d’ Oratòria de La Selva Llegeix més »
El passat dijous 10 de Maig, els alumnes de 1r cicle, es varen concentrar davant de l’institut, per donar suport a la vaga que gran part de l’alumnat de 2n cicle va fer.
Concentració: No és no Llegeix més »
Aquest dijous, 5 d’abril, els nois i noies de 2nC hem fet el nostre dia lectiu d’aquest trimestre. Vam preparar xerrades sobre el racisme i la segregació racial als Estats Units, el comerç d’armes i també vam tenir la visita, amb explicació i demostració dels gossos-policia per part dels municipals de Caldes. Tot un èxit!
Dia lectiu a 2n C Llegeix més »
El dissabte passat a Barcelona, va tenir lloc el “Concurso Coca-Cola Jóvenes Talentos de Relato Corto“, el qual va dirigit a alumnes de 2n ESO. Aquí teniu els representants del nostre institut.
Concurs Coca-Cola Llegeix més »
Durant aquest mes, els alumnes de 2n d’ESO s’han convertit en reporters que han investigat tot allò que passa a l’institut. No se’ls escapa res! Voleu saber què han escrit? Llegiu les seves revistes! Revista Marco Polo (2n A) Revista El racó del mandrós (2n B) Revista Kublai News (2n C)
El passat dimecres dia 7 de Febrer, els alumnes de 2n, varen anar a fer una visita al CosmoCaixa de Barcelona. Aquí podeu veure un recull de les imatges.
PENSEM EN VOSALTRES. TOT EL NOSTRE CONDOL I SUPORT #Mogadishiu
AQUEST DIUMENGE, L’AMPA I L’INSTITUT ORGANITZEM UNA CURSA-CAMINADA POPULAR PER L’ENTORN DE SILS. FAREM UN RECORREGUT DE SET QUILÒMETRES I ACABAREM AMB UNA BOTIFARRADA AL PATI DE L’INSTITUT. LA PARTICIPACIÓ IMPLICA UNA APORTACIÓ DE 2€ EN BENEFICI DE LES VÍCTIMES DE L’ATEMPTAT A SOMÀLIA D’AQUEST CAP DE SETMANA. HI SOM TOTS CONVIDATS!!! ENS TROBAREM
CAMINADA I CURSA POPULAR AQUEST DIUMENGE 22 D’OCTUBRE Llegeix més »