Departament Llengües estrangeres

El Departament de Llengües estrangeres està integrat pel professorat de Llengües Anglesa i Francesa.

Llengua Anglesa:

• Cristina Colom (ccolom@insfortpius.cat)
  • Guillem Martínez (gmartinez@insfortpius.cat)
  • Aina Manuel (amanuel@insfortpius.cat)
  • Virginia Pérez (vperez@insfortpius.cat)

Llengua Francesa:

• Anna Bruguer (abruguer@insfortpius.cat)

Al departament de llengües estrangeres, format per anglès i francès, tenim com a finalitat aconseguir que l’alumnat adquireixi totes les competències i els sabers a partir d’activitats motivadores, metodologies actives, contextos competencials i de caràcter lúdic que permeten de forma inconscient l’adquisició natural de la llengua estrangera. Tanmateix, presenten el repte de potenciar la capacitat de l’alumnat per percebre el coneixement d’una llengua estrangera, no pas només com una matèria més, sinó com el descobriment d’un món extern del qual tots en formem part.

Setmanalment, a les aules de llengua anglesa desdoblem les classes en grups reduïts i heterogenis per fomentar la competència oral de forma més individualitzada. També disposem d’una aula de francès on l’alumnat treballa una segona llengua estrangera també de manera competencial.

Totes les activitats estan pensades per afavorir l’excel·lència i la inclusió, oferint igualtat d’oportunitats a tot l’alumnat, adoptant una sèrie de mesures i suports per tal de reduir les barreres d’accés a l’aprenentatge. A les mesures universals s’afegiran una sèrie de mesures addicionals i intensives en funció de les necessitats del nostre alumnat amb activitats flexibles i personalitzades.

Complementem les activitats de l’aula amb sortides al teatre, sortides a França, intercanvis lingüístics i activitats lúdiques.