Una agència de viatges: El Treball de Síntesi de 2n ESO

Professors i alumnes de 2n d’ESO van dedicar una setmana del mes d’abril al Treball de síntesi; aquest curs l’objectiu final era dissenyar un viatge en una destinació del món i vendre el viatge al professorat.

Van començar la setmana amb una excursió i amb una decisió important: quin país volia conèixer cada grup.

El segon dia van veure una pel·lícula sobre els viatges i van començar a fer algunes activitats, com per exemple, la construcció de les maquetes del país.

El millor del Treball de síntesi va arribar l’últim dia, quan van participar en una fira on s’exposaven totes les “agències de viatges” per vendre les seves destinacions. Aquesta fira es va fer al pati i la van poder visitar els alumnes d’altres cursos. Hi havia parades molt interessants.

Després, els alumnes de 2n d’ESO van haver de presentar una exposició oral sobre el treball i convèncer el professorat que el seu viatge era el millor.

Entre les activitats que van realitzar els alumnes durant la setmana, podem destacar: una xerrada sobre la confecció d’un tríptic i sobre els allotjaments, la visita a la biblioteca Carles Rahola, construcció de la maqueta d’un país, elaboració de mapes,… Aquestes activitats estaven relacionades amb les diferents matèries: matemàtiques, tecnologia, català, castellà, anglès

Els resultats van ser molt bons! Amb aquestes imatges podreu valorar el treball que van fer els alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *