Els alumnes de 3r visiten l’hospital Josep Trueta

En les darreres setmanes, els alumnes de 3r d’ESO vam fer una sortida a l’hospital Josep Trueta de Girona.

Quan vam arribar-hi, abans d’entrar a l’hospital, vam esmorzar. Després el professorat ens va donar una etiqueta a cada alumne que ens permetia entrar a l’Hospital.

Primer, ens van portar en una sala, semblant a una aula, per fer una xerrada sobre l’Hospital. Ens van parlar sobre la disciplina de l’hospital i les tasques de cada operari. També ens van explicar com funciona la donació d’òrgans i com n’és d’important salvar vides gràcies als nostres òrgans.

Acabada la xerrada en van guiar a la part exterior per poder observar l’helicòpter. Va resultar que en aquell moment, l’helicòpter havia d’atendre una emergència i vam poder veure el seu funcionament en directe.

També ens van ensenyar una ambulància medicalitzada i ens van explicar el funcionament d’aquests mitjans de transport de malalts.

Va resultar una visita molt interessant. Finalment, vam tornar caminant fins a l’institut.