Els alumnes de 1r d’ESO van fer una fideuà al Museu de la Pesca de Palamós

El dimecres 10 d’abril els alumnes de 1r d’ESO van anar al port de Palamós per visitar el poble i preparar una fideuà al Museu de pesca.

Quan van arribar es van dividir en dos grups: uns van anar a preparar la fideuà i a visitar el museu i els altres van fer una volta pel poble i per la platja.

Abans de fer la fideuà van haver de netejar el peix, cosa que no els va agradar gaire. Però així van aprendre les tasques de preparació que cal fer per poder menjar bé.

El grup que va anar a fer una volta pel poble, per acabar d’aprofitar el temps, van anar a la platja i els professors que els acompanyaven els van deixar agafar el mòbil per fer-se unes quantes fotos.

Quan el primer grup va acabar de menjar la fideuà, es van intercanviar les activitats. I, un cop tips, van  fer la tornada cap a Girona.