El TRIVIAL: Treball de síntesi de 3r d’ESO

El dia 8 d’abril els alumnes de 3r d’ESO vam començar el treball de síntesi: aquest any es tractava de construir un joc del Trivial en grups de 4 alumnes.

D’una banda, havíem de fer una caixa ben decorada, amb el full de les regles del joc en diversos idiomes, un taulell amb totes les caselles de colors, els fomatgets amb sis forats, les fitxes de cada jugador, els daus i 120 preguntes diferents amb les respostes corresponents, distribuides en 20 targetes.

Per fer tot això vàrem treballar durant quatre dies. I l’últim dia de la setmana vam presentar els nostres treballs davant d’un tribunal constituit per 3 professors que valoraven tant el contingut com el disseny dels nostres jocs.

La setmana va ser molt intensa, perquè teníem molta feina i el temps se’ns tirava a sobre. Però ens vam organitzar bé i vam poder construir uns jocs molt xulos. Ara ja podem fer una partida amb els nostres grups!