Els alumnes de 1r d’ESO vam participar a la UAP 2018-19

Des del primer trimestre, a les classes de Música, els alumnes de 1r d’ESO ja vam estar practicant totes les cançons i memoritzant totes les lletres.

El tema de la cantata per la Pau d’aquest any era els camps de concentració.

En alguna de les cançons també ens calia aprendre la coreografia. Per això vam formar dos grups de balladors.

Abans de l’actuació final, només vam fer un assaig general al teatre de la Mercè; la resta dels assajos els vam fer a classe.

L’estrena de la UAP va tenir lloc al Teatre municipal de Girona. Quan vam arribar ens van col·locar en grups de deu alumnes. El vestuari que havíem de portar el dia de l’actuació era tot negre, de cap a peus. I els organitzadors van ser molt exigents amb aquest tema.

Com cada any, la Cantata per la Pau va ser un èxit. El públic sortia del teatre molt content del que havia vist. L’esforç havia valgut la pena!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *