L’alimentació: El Treball de Síntesi de 1r d’ESO 2018-19

Durant una setmana del mes d’abril, els alumnes de 1r d’ESO van estar fent el Treball de síntesi que enguany tractava sobre l’alimentació.

Havien de fer un dossier amb diferents exercicis relacionats amb els aliments, les dietes, les vitamines, les llaminadures, etc.

Una de les activitats programades era una xerrada sobre l’alimentació saludable. També els va agradar molt la projecció de la pel·lícula “El xef” que els va ajudar a entendre la importància de la cuina i a completar alguns exercicis del dossier.

Una altra de les activitats que més va agradar va ser l’excursió a Palamós per fer una visita al Museu de la pesca on van poder cuinar una deliciosa fideuà de peix.

L’últim dia de la setmana, els alumnes havien de fer l’exposició oral, presentant davant del tribunal totes les activitats que havien fet durant la setmana i explicant tot allò que havien après.