Viatge a LANZAROTE

El passat mes de març els alumnes de 4t d’ESO van fer el vistge de final d’etapa a  Lanzarote.

Durant una setmana van visitar tota l’illa i van realitzar diferents activitats: el Parc Nacional del Timanfaya, el Charco de los Clicos,  les Salinas de Janubio, la Cueva de los Verdes,…

També van poder passar un dia a la platja i van gaudir de les aigües transparents però molt fredes!

Una de les activitats que més va agradar als alumnes,  va ser l’oportunitat de poder fer una passejada en camell: una experiència inoblidable.

A més, la convivència amb els professors va ser diferent que a l’institut perquè  van poder conviure tot una setmana amb ells i poder parlar com coneguts i no com a alumne i professor. Els alumnes van tenir força temps lliure per conèixer bé la ciutat. A l’hotel tenien moltes activitats per fer: tenis, piscina, pista de bàsquet i discoteca a la nit.

Va ser una setmana fantàstica que no oblidarem mai!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *