2n d’ESO Visita a la Fageda d’en Jordà

El dimecres dia 8 de maig els alumnes de 2n d’ESO van anar a l’empresa de productes làctics “La Fageda” (a la Garrotxa) per fer una visita guiada i assistir a una xerrada.

Van marxar amb dos autobusos, un que sortia de la seu de Can Prunell i un altre que sortia del Cartanyà. Van esmorzar tots junts i després es van dividir en dos grups. Mentre un dels grups escoltava la xerrada sobre com es va iniciar el projecte de la Fageda, l’altre grup feia la visita guiada. Una de les coses que més els va sorprendre és que l’empresa promou la integració social de persones vulnerables i, per això, la majoria dels treballadors de La Fageda es troben dins d’aquest col·lectiu.

Després de la xerrada i de visitar les instal·lacions, tots van poder tastar els iogurts i els flams que produeixen en aquesta empresa i van poder comprovar que són productes d’una gran qualitat.

Els professors havien preparat una fitxa de treball sobre tot el que havien d’aprendre durant la visita, però també els van deixar temps lliure per tornar a visitar les vaques.