Portada

Xerrada de l’Agència Tributària

Els nostres alumnes han tingut l’oportunitat d’assistir a una xerrada molt interessant de l’Agència Tributària, dins del Programa d’Educació Cívic-Tributària. Durant la sessió, hem après sobre la importància dels impostos, com contribueixen al benestar de la societat i el paper de tots en el manteniment dels serveis públics. Una gran oportunitat per fomentar la responsabilitat […]

Xerrada de l’Agència Tributària Llegeix més »

Treball Comunitari

GRAN FEINA DELS ALUMNES DE L’INSTITUT ERMESSENDA! Volem felicitar aquests fantàstics alumnes per la seva tasca en el treball comunitari a la recollida solidària d’Animal Sapiens. Han fet una feina excel·lent ajudant als nostres peluts més necessitats! 👏👏 💬 L’equip Sapiens us vol donar les gràcies per la vostra dedicació i compromís. És un plaer

Treball Comunitari Llegeix més »

Copa Colegial 2025

L’Institut Ermessenda ha participat a la Copa col·legial, amb la màxima il·lusió, després d’una visita de l’organització el passat mes de novembre a diverses escoles de Girona. L’institut comptava ni més ni menys amb Uriel Martínez, un júnior preferent del Bàsquet Girona, candidat a ser MVP de la 1ª edició de Girona. Enfront, un equip

Copa Colegial 2025 Llegeix més »

Esport Ultimate – frisbee

Alguns alumnes de 2n d’ESO han participat en una activitat esportiva sobre l’esport Ultimate-frisbee. Un jugador de l’equip d’Ultimate Girona ens ha dirigit una sessió molt interessant sobre aquest esport alternatiu, mixt i amb grans valors. Aquest esport destaca per no tenir contacte i per ser autoarbitrat pels mateixos jugadors. Els alumnes han gaudit moltíssim

Esport Ultimate – frisbee Llegeix més »

Taller d’electricitat

Els alumnes de l’optativa de Tecnologia de 4t han pogut realitzar un taller d’electricitat als laboratoris de la Politècnica. L’objectiu ha estat adquirir alguns coneixements bàsics dels elements de seguretat i protecció de les instal·lacions elèctriques a la llar.    

Taller d’electricitat Llegeix més »

Taller “Qui té a qui”

Avui dijous 23 de gener l’alumnat de 1r d’ESO de Can Prunell ha realitzat un taller sobre l’addicció a les pantalles. La sessió teatralitzada ha aconseguit conscienciar a l’alumnat de les xarxes socials a través de la participació en una activitat molt dinàmica.  

Taller “Qui té a qui” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut