Participació a l’Olimpíada de Geologia
Dotze alumnes de 2n de Batxillerat de Geologia i Ciències Ambientals han participat avui divendres 27 de febrer en la fase territorial de la 17a Olimpíada de Geologia, celebrada a la Universitat de Girona. Durant la jornada, han respost preguntes teòriques i pràctiques, han identificat minerals, roques i fòssils, i han interpretat mapes geològics. També […]
Participació a l’Olimpíada de Geologia Llegeix més »









