Taller “Qui té a qui”
Avui dijous 23 de gener l’alumnat de 1r d’ESO de Can Prunell ha realitzat un taller sobre l’addicció a les pantalles. La sessió teatralitzada ha aconseguit conscienciar a l’alumnat de les xarxes socials a través de la participació en una activitat molt dinàmica.
Taller “Qui té a qui” Llegeix més »










