PROJECTE ERASMUS+
La setmana passada, del 23 al 27 d’octubre, la directora Maite Casas i el professor d’anglès Òscar Pérez van anar a Siuntio (Finlàndia) per prendre part en la reunió preparatòria del projecte “Ecobusiness.eu”, dins el marc Erasmus+ (Unió Econòmica Europea). Les escoles participants són de Girona, Grècia, Polònia, Irlanda i Finlàndia. Aquest projecte tindrà una […]
PROJECTE ERASMUS+ Llegeix més »










