Excursió EViP i EF
ÀLBUM DE FOTOS
Excursió EViP i EF Llegeix més »
2r PREMI: DIUMENGE AL MATÍ AL PEU DEL SALZE 1r PREMI FRANKENSTEIN
CONCURS BOOKTRAILERS Llegeix més »
Sortida a Barcelona dels alumnes de 4D i E. Hem fet una visita guiada al Palau de la música (contextualitzat a principis del segle XX) i una ruta modernista al Passeig de Gràcia. Galeria de fotos
Visita al Palau de la Música Llegeix més »