Ciències

Ciència en equip

El dissabte 15 d’abril els alumnes de 3r d’ESO van participar a la novena edició de Ciència en equip, abans anomenada ciència entre tots. Una fira de la ciència protagonitzada bàsicament per alumnat de secundària de diferents instituts de les comarques gironines i adreçada a tota la ciutadania (alumnat d’infantil, primària i secundària, joves universitaris,

Ciència en equip Llegeix més »

Plàstics i microplàstics

Aquest dilluns 28 de març,  alumnes de 4t d’ESO, de la matèria d’EXPERIMENTA i de SERVEI COMUNITARI,  han participat en el projecte de ciència ciutadana  “Pescadors de Plàstic” de la Universitat de Vic,  que té com a objectiu principal estudiar la contaminació per plàstic als nostres rius i el seu transport fins al mar. Gràcies

Plàstics i microplàstics Llegeix més »

eQ days

Els alumnes de 4t d’ESO han anat a la Escola Politècnica Superior de la UdG, per realitzar un tallers dins l’àmbit de la enginyeria química. ÀLBUM DE FOTOS

eQ days Llegeix més »

Premis d’innovació docent STEM del Patronat de Talent de la UdG

L’Institut Ermessenda de Girona, torna a ser guardonat als premis d’innovació docent STEM del Patronat de Talent de la UdG El passat dijous 1 de juliol, un grup de docents del nostre centre va ser convidat a participar com a ponents a les Jornades tecnològiques de la UdG per presentar el nostre projecte solidari  “Sabo-net: vacunə’t!”.

Premis d’innovació docent STEM del Patronat de Talent de la UdG Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut