L’alumnat de 1r de Batxillerat visita la Barcino romana

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El divendres dia 20 de maig els alumnes de 1r de batxillerat de l’assignatura de Llatí van realitzar una excursió a Barcelona.

La professora de llatí, l’Esther Vaquero, va ser qui havia organitzat la sortida. La Sara Domene, la tutora dels alumnes, també els va acompanyar en l’excursió. Quan van arribar a Barcelona, es van trobar amb la Núria, l’arqueòloga que els va fer de guia. Primer, els va fer una xerrada bàsica per posar-los en situació de com havia estat la ciutat de Barcelona. Més endavant, passant pel fòrum, i veient el cardo i el decumanus de la ciutat, van arribar a la domus romana de Sant Honorat. Allà van poder veure les restes arqueològiques d’una casa romana antiga i la Núria els en va fer una explicació. Tot seguit, van anar a visitar la Domus Avinyó, una de les més importants de Barcelona. Allà es van acomiadar de la Núria i es van dirigir cap a les restes del temple d’August, on van poder observar les columnes romanes que encara es conserven. Per últim, van visitar el cementiri romà localitzat al centre de Barcelona, a la plaça Vila de Madrid.