Fem matemàtiques

Enguany, un grup de 1r de l’ESO ha participat en la segona fase del FEM Matemàtiques! Han estat mesos d’entrenament i de joc entorn de la resolució de problemes. Aquesta gran festa de les matemàtiques ha tingut lloc a l’OAK School de Barcelona, a qui donem les gràcies per l’acollida i l’organització. Els nois i noies es van enfrontar a una primera prova individual i, després d’un merescut descans, van resoldre problemes en grup. Va ser molt bonic veure tants alumnes, de tants llocs diferents, debatent, provant, raonant i validant idees i procediments matemàtics. Gràcies, com sempre, a l’ABEAM i la FEEMCAT per continuar impulsant aquestes activitats. Gràcies, tanmateix, als docents de l’INS al Cairat que des de l’amor per les matemàtiques i la docència dediquen tantes hores del seu temps lliure a construir entorns d’aprenentatge més enllà de les aules. I gràcies i felicitats als alumnes (i a les famílies que hi ha darrere) que van participar d’aquesta iniciativa i a tots aquells que participen d’aquelles activitats extracurriculars que es proposen. Amb ganes de tornar a participar l’any que ve! Seguim compartint, seguim aprenent.