42 Barcelona

Els alumnes del PFI, van tenir la oportunitat d’entrar al campus tecnològic i de programació més innovador que existeix. Un espai obert 24h al dia/7 dies a la setmana, on pots formar-te, amb una metodologia “peer to peer”, al teu ritme i totalment gamificat.

Els alumnes van fer les proves d’accés al campus i, durant el curs vinent, podran inscriure’s a les “piscines” que s’obren durant 21 dies i on els participants han d’aconseguir sortir per a aconseguir una plaça al centre.

A més, 4 alumnes del nostre PFI, van poder gaudir durant 3 dies sencers d’una formació intensiva amb els nois i noies del 42 Barcelona, on van aprendre programació i intel·ligència artificial mitjançant Escape rooms i jocs diversos!