Cultura digital

En aquest apartat es recullen tots els documents del centre que fan referència a aspectes de la cultura digital, per tenir una visió completa de l’assoliment d’aquesta cultura pel que fa a centre.

L’institut El Cairat és un institut obert a les noves tecnologies i que vetlla perquè se’n faci un ús correcte com a eina d’ensenyament i aprenentatge amb gran potencialitat.

Posa a l’abast de l’alumnat tecnologies de la informació i el coneixement (TIC) i les integra com a eina quotidiana en el procés d’ensenyament i aprenentatge (TAC) de l’alumnat.

A les NOFC es detalla la normativa sobre l’ús d’aparells electrònics de lleure i mòbils, i la comunicació a través dels diferents mitjans digitals de comunicació del centre, així com les funcions de la coordinació digital.