Preparats, llestos… escrivim!

Els dies 7 i 8 de març un grup d’alumnes de 2n d’ESO han participat en el concurs de Relat Curt que promociona l’empresa de begudes COCACOLA.
Com en les anteriors edicions, els alumnes participants han d’escriure un relat breu, el dia 7 en català i el dia 8 en castellà, a partir d’un estímul creatiu proposat pels organitzadors.

Aquest estímul creatiu serveix d’inspiració per a la creació d’uns textos narratius que no han de superar les 800 paraules. En aquesta ocasió la inspiració els ha arribat amb uns versos de “Lo pi de Formentor”, del poeta mallorquí Miquel Costa i Llobera; mentre que en castellà els versos inspiradors eren del poema “Agua, ¿Dónde vas?”, de Federico García Lorca.

Com podeu veure no és una tasca fàcil, però els nostres alumnes han sabut superar la famosa por del full en blanc i han escrit textos molt interessants i elaborats.

Esperem que tinguin sort!