El Treball de Recerca de la Maria Fernández i la Clàudia Río, guardonat amb el premi Arnau de Vilanova

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimecres 18 de maig les alumnes Maria Fernández i Clàudia Rio han recollit el premi pel seu treball de recerca Els colors de la lectura: estudi de l’edat de l’automatització de la lectura mitjançant l’efecte Stroop, un treball original, motivador i ple d’entusiasme. Aquest premi és atorgat pel Col·legi Oficial de doctors i Llicenciats en Filosofia  i Lletres i en  Ciències de Catalunya.
Partint dels descobriments realitzats per John Ridley Stroop al voltant de la interferència semàntica i adaptant un dels seus tests originals per tal de poder ser utilitzats amb alumnes pre-lectors, han realitzat una recerca per tal d’esbrinar quin és l’ interval d’edat en el qual es pot considerar la lectura com una tasca que el nostre cervell realitza de forma automàtica.