Sortida a la Colònia Sedó
El dia 8 de juny, l’alumnat de 3r ESO va fer una sortida a la Colònia Sedó. Aquesta activitat forma part del treball de síntesi que estan realitzant aquesta darrera setmana. Entre les activitats del dia, han après sobre la història del pont La Palanca, el riu Llobregat i la riera del Puig. A més a més, han […]
Sortida a la Colònia Sedó Llegeix més »


