Emoció, records i molts somriures han marcat l’acte de comiat de l’alumnat de 4t d’ESO. Famílies, professorat i estudiants han compartit una vetllada molt especial per celebrar el final d’una etapa i l’inici de nous reptes. Us desitgem molta sort en el camí que ara empreneu!









