Xerrades “La Lliga de la SosteniHabilitat” a l’institut

Entre els dies dijous i divendres l’alumnat de l’institut assisteix a unes xerrades portades per l’Imma Pérez. El moviment de la Lliga de la Sostenihabilitat té com objectiu promoure l’activisme de nens, nenes i joves per fer accions compartides i poder fer-los partícips del canvi que es demana per un món millor, escoltar-los i donar l’oportunitat per “aprendre fent”. L’Imma, amb el seu tarannà enèrgic ha pogut explicar i situar a tot l’alumnat on ens trobem i quines petites accions podem fer per millorar el nostre entorn.

En el cas de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, s’ha fet una trobada per informar i introduir què són els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que pertanyen a l’agenda 2030. Des de l’institut donem cabuda a alguns d’aquests objectius dins el currículum i els treballem a les classes o durant els projectes de cada curs. Us deixem aquest enllaç per obtenir més informació sobre aquests ODS: https://www.un.org/.

Per altra banda, també l’alumnat de 3r ha assistit per poder parlar dels ODS i a més, sobre el problema del malbaratament alimentari i què és l’economia circular, ambdós conceptes clau per poder millorar el nostre entorn amb l’aprofitament de recursos i minimitzant la producció excessiva de certs productes o el malbaratament d’energia. Podeu trobar més informació a Nottopic.