SANT JORDI 24

Un any més, el 23 d’abril, vam celebrar Sant Jordi dedicant el dia a la literatura i gaudint d’un recital de poesia, dansa i interpretacions musicals!

L’alumnat de 3r d’ESO va ser l’encarregat d’organitzar la festivitat. En arribar a l’institut, ens van sorprendre amb una decoració que ens convidava a endinsar-nos en la llegenda de Sant Jordi. A més, també van muntar paradetes de venda de roses de paper i punts de llibre. Finalment, l’acte central de la diada va ser la cerimònia de lliurament dels premis del Certamen Literari i del concurs de Matemàtiques, que va tenir lloc a La Ciba.

Enguany la temàtica del Certamen Literari era la distopia literària, que hem treballat a la franja de Lectura i des de les matèries de llengua per poder crear relats i poemes de mons distòpics en totes les llengües que s’estudien a l’institut.

L’alumnat de 3r també van ser els responsables de preparar l’acte d’entrega dels premis. No només van preparar el guió i es van ocupar de presentar-lo, sinó que també ens van recitar diversos poemes en català, castellà, anglès i francès que havien preparat a classe.

Un cop lliurats tots els premis i encara amb l’emoció de la poesia i la música, qui va voler, es va acostar a la plaça de la Vila per seguir gaudint de la diada de Sant Jordi passejant entre les parades de llibres i roses.

En aquest enllaç podeu veure el certamen de Sant Jordi 2024.

Esperem que us agradi!