LA REVISTA DIGITAL DE L’ALUMNAT SIEI: “EL 9 TIMES”

Aquest curs, un grup d’estudiants del SIEI (alumnat amb suport intensiu d’educació inclusiva), ha volgut dur a terme un projecte diferent. Aquesta idea era fer una Revista Digital, que dones informació variada del que passa dia a dia al centre: des d’articles d’opinió d’allò que més els interessa, entrevistes a; professionals, famílies, alumnat nouvingut… fins i tot jocs didàctics!

Us convidem a donar-li una ullada a aquesta INTERESSANT i PRIMERA revista digital anomenada: “EL 9 TIMES”. Endinseu-vos en ella i llegiu-la pas a pas per conèixer una mica més el que passa al centre. “La lectura nos trae amigos desconocidos.” Honoré de Balzac.

Per veure la revista podeu clicar directament la imatge:
Moltes gràcies!!