TG STEAM 1r ESO – Teatre d’Ombres

Des del Treball Globalitzat de STEAM de 1r de l’ESO, s’ha fet un projecte anomenat Posem LLum a la Foscor. Un projecte on l’alumnat ha transformat els contes tradicionals a partir dels ODS. Han creat guions, personatges, attrezzos, escenografies fins a arribar a la posada final en escena.

Durant vuit setmanes l’alumnat dels grups de 1r ESO C i D han treballat força per tal de desmuntar tots aquells estereotips i mites dels contes clàssics donant pas a altres realitats del món que avui dia ens envolta.

Us deixem el vídeo sencer amb les diferents obres que es van exposar el passat 4 d’abril a l’alumnat de 3r i 4t Primària de l’Escola Gaudí de Santa Coloma de Gramenet.

Esperem que us agradi!