Instal·lacions

L’Institut de Santa Coloma està instal·lat de forma provisional en uns mòduls que tenen totes les comoditats per a poder desenvolupar les activitats de tot l’alumnat amb èxit.

INSONORITZACIÓ: Els mòduls tenen un aïllament perfecte contra el so exterior, tant pel que fa a les finestres (de doble vidre) com a les parets de tipus “Sandwich”.

CLIMATITZACIÓ: Els mòduls disposen de dos aparells de climatització per cada aula que donen fred o calor segons es necessiti en cada moment.

CONNEXIÓ WIFI DE NOVA GENERACIÓ: Disposem d’una connexió a internet tant per “WIFI” com per cable molt potent per a poder connectar tots els ordinadors tant d’alumnes com de professors/es.

PANELLS DIGITALS: Totes les aules disposen de panells digitals interactius (Promethean) de 65 polzades amb connexió wifi a internet.

LABORATORI: Disposem d’un laboratori amb totes les instal·lacions necessàries (tamborets, taules amb endolls per a fer experiments, pica amb aigua, microscopis, etc.)

CAMP DE FÚTBOL: Al camp de futbol municipal de “Singuerlín” es fan les classes d’Educació Física i els temps d’esbarjo. Disposa de vestuaris amb aigua calenta, lavabos i gespa artifial.