21 de febrer – Dia Internacional de les LLengues Maternes

El dia 21 de febrer a l’institut 9 hem celebrat el dia internacional de la llengua Materna.

L’alumnat d’aula d’acollida ha gravat un vídeo amb fragments d’escriptors del seu país d’origen en la seva llengua materna. Dins de les franges de lectura s’ha convidat a la resta de l’alumnat a reflexionar sobre la importància de la llengua materna i ha participat en el mural que hem penjat a l’institut amb fragments d’escriptors amb les diferents llengües maternes que tenim al nostre centre. Ha estat una activitat de reflexió, participació i cooperació molt enriquidora per tots!

Des de l’institut 9 creiem que és important promoure el multilingüisme, la diversitat cultural i ressaltar la importància de les llengües maternes.

Us enllacem el vídeo que van realitzar les alumnes!