L’alumnat de l’Aula d’acollida participa en la campanya de Donació de sang de la ciutat

L’alumnat que rep el suport de l’Aula d’Acollida està duent a terme un Projecte de Sensibilització de Donació de Sang.

Hi treballen des de fa mesos i aquesta setmana han començat a fer difusió del dia en què es durà a terme la donació de sang, que serà el 20 de maig al centre Cívic de Singuerlín.

Fa unes setmanes l’alumnat va dissenyar uns cartells amb logos i eslògans propis, d’aquesta activitat finalment van sortir tres propostes de cartells diferents i aquest ha estat el guanyador escollit a través d’una votació entre el professorat i l’alumnat del centre.
Campanya donació sang