L’alumnat de 4t visita el World Press Photo

L’alumnat de 4t ha visitat l’edició del World Press Photo d’enguany. Aquest prestigiós certamen fotogràfic visita Barcelona en el seu tour mundial on es presenten els millors treballs de fotoperiodisme realitzats durant l’any 2020. Una oportunitat que no podíem deixar passar i que ens va perfecte per treballar tot allò que hem après en la matèria d’Actualitat, ja que les imatges ens parlen de la pandèmia que vivim, de la crisi climàtica, dels conflictes oberts arreu del món, de protestes ciutadanes o simplement, d’històries personals que ens emocionen.

La segona part de la sortida va tenir un caràcter més pràctic i el nostre alumnat va passar a l’acció: càmera en mà, per convertir-se en fotoperiodistes i retratar la realitat social dels carrers i la gent de Barcelona. Potser algú va trobar la seva vocació en aquesta sortida.

L’exposició del World Press Photo 21 es pot visitar al CCCB (Carrer Montalegre, 5, Barcelona) fins al 12 de desembre. Us animem a visitar-la. No us deixarà indiferents.

El diumenge de 15.00 a 20.00 h la visita és gratuïta amb reserva prèvia.