Una estudiant tarragonina, candidata al Premi Promeses de l’alta cuina

Una estudiant tarragonina d’últim curs de cuina aspira a guanyar la V Edició del Premi Promeses de l’alta cuina, un dels reconeixements més importants de l’Estat. Es tracta d’ Eulàlia Cabrera Gendre, tortosina de 23 anys que estudia a l’IES Joaquín Bau de Tarragona. De fet, amb set nominats, Catalunya és la segona comunitat autònoma de les catorze participants que més candidats aporta, només superat pels nou representants procedents d’Andalusia.

Eulàlia Cabrera, juntament amb la resta d’alumnes seleccionats, haurà de presentar un vídeo-recepta que serà valorat per un jurat professional, que seleccionarà deu d’ells per a la final del pròxim 20 d’abril. El Premi Promeses de l’alta cuina premia amb una beca de Le Cordon Bleu Madrid valorada en més de 23.000 euros al guanyador, una altra de més de 8.000 euros per al segon classificat i atorga 1.500 euros a l’escola del millor cuiner.

eulalia-cabrera-opta-a-guanyar-un-prestigios-premi-de-cuina-estatal