Participació a la IV Copa Cangur.

Es tracta d’una competició matemàtica organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques. Podeu llegir el text redactat per un alumne participant:

El passat dijous 26 de gener vaig poder participar a la IV Copa Cangur celebrada a l’Institut de Roquetes. Era la primera vegada que el nostre institut participava en aquesta prova matemàtica. Vam anar-hi un equip de 7 alumnes de 2n i 3r d’ ESO.

L’objectiu de l’activitat era resoldre el màxim nombre de problemes en una hora. Durant l’activitat, hi havia una pantalla on podies veure la puntuació i la classificació dels 17 equips participants. La competició va ser magnífica, amb problemes que et feien treure fum del cap. Malgrat alguns problemes tècnics, l’ambient era engrescador, amb molts d’alumnes pensant i discutint sobre els problemes. Malgrat que el nostre equip no va quedar entre els 3 primers, esperem tornar-hi l’any que ve i millorar el nostre resultat, ja que ens ho vam passar molt bé. Finalment, agrair a la nostra professora de “Tardes de Mates” Jessica Tomàs, a tot el professorat del departament de Matemàtiques i a la direcció del Bau que han fet possible aquesta jornada tan especial.

Fer notar que la darrera vegada que es va podeu veure la pantalla amb les classificacions el nostre grup ocupava la 4a posició, esperarem el resultat final. Bona feina!

Més informació a http://www.cangur.org/la-copa/

copaf