L’Escola d’Hoteleria del Dertosa guanya el concurs d’arròs Montsià d’Escoles de Catalunya

L’Escola d’Hoteleria de l’Institut Dertosa ha participat aquest matí en la novena edició del Concurs d’Arròs Montsià que ha tingut lloc a l’Escola d’Hoteleria de Lleida. L’objectiu d’aquest concurs és donar a conèixer un producte originari del nostre país i d’una grandíssima qualitat als alumnes dels centres amb qui Arrossos Montsià colꞏlabora.

Oriol Franch i Anna Gracieta, alumnes de 2on curs de CFGM de Cuina i Gastronomia han guanyat el premi al millor plat creatiu a la 9ª edició del concurs d’arròs Montsià. Han participat alumnes de les Escoles d’Hoteleria de Lleida, Cambrils, Girona, Tortosa i Benicarló.

Els nostres alumnes han fet un plat anomenat Mar i Montanya d’arròs de cargols, fent referència a diversos productes típics de la zona. El concurs també consistia en la realització d’un plat tradicional d’arròs amb cargols que va guanyar l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida.

Agrair a l’empresa Montsià la formació i col·laboració que realitza a les diferents escoles d’Hoteleria i que resulta tan necessària pels nostres alumnes. L’alumnat finalista ha sigut dotat de 100 euros, així com una beca de 1.700 euros en concepte de beca d’estudis per a la millor recepta creativa.