Alumnes de 2n de Batxillerat de l’INS Dertosa visiten els Espais de la Batalla de l’Ebre

Els passats dies 13 i 15 de març els alumnes de 2n de Batxillerat visitaren els Espais de la Batalla de l’Ebre: la Cota 705 (el Pinell), el Museu 115 dies (Corbera d’Ebre), el Poble Vell de Corbera (Corbera d’Ebre), el Coll del Moro (Gandesa), el Memorial de Camposines i les Trinxeres de les Devees (la Fatarella). Es tracta d’una sortida que té una llarga tradició al centre i que any rere any permet els alumnes calcigar la terra que entre els mesos de juliol i novembre de 1938 fou protagonista de la batalla més important de la Guerra Civil Espanyola.