L’alumnat de Grau Superior de cuina i sala gaudeix del taller de tast de vins

L’alumnat de Grau Superior de Direcció de cuina i Sala han pogut disfrutar del taller de tast de vins. En aquest taller de tast han après quines són les fases de la degustació d’un vi, el seu servei i les eines que es fan servir per obrir una ampolla, airejar el vi i servir-lo.

L’activitat ha estat a càrrec de Toni Sànchez-Ortiz, investigador i professor de la Facultat d’Enologia de la Universitat Rovira i Virgili. La Nit Europea de la Recerca és un esdeveniment públic dedicat a la divulgació de la ciència, acosta la recerca, la innovació i els seus protagonistes al públic de manera planera.