Bases del concurs de fotografia Segona Volta: “La vida a l’interior de 2ª volta”

REQUISITS:
– Les fotografies es poden editar i han de fer referència a l’entitat.
– S’ha de pujar la fotografia a Instagram i etiquetar a @concursfoto2volta. S’ha d’indicar el nom i el curs dels participants. També ens heu de seguir.
– Les fotografies han de tenir un títol, al qual se li ha d’afegir el hasthag #foto2volta
– Pot participar tot l’institut (alumnes i professors).
– Només es pot presentar una foto per participant.
– El període de participació començarà el 24 de febrer i finalitzarà el 2 d’abril a les dotze de la nit. Les
fotografies hauran d’estar publicades dins del període del concurs.
-El jurat estarà constituït per alumnes del batxillerat artístic.
Des de l’organització es proposa una visita a l’entitat el 17 de març a les 16:30 (sortida des de l’institut).
– Les fotos poden estar fetes des de qualsevol dispositiu.
– Hi haurà 5 finalistes per categoria i les seves fotos seran exposades a l’institut.

Premis: Un val de 20 euros per cada categoria (3 premis) amb productes de 2a volta.
– Qualsevol dubte: projecte3f@gmail.com

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!!!