Visita de l’artista tortosina Mentxu Pérez

Dilluns 15 de gener, els alumnes de 1r de batxillerat E, l’ artístic, varen rebre la visita de l’artista tortosina Mentxu Pérez.  Treballa com a bibliotecària de la Biblioteca Manuel Pérez Bonfill de Campredó. Realitza treballs artesans amb material divers que ven en fires populars. Va ensenyar als alumnes part de la seua obra artesana molt variada: collars, tasses i altres productes. També vam parlar del camp de la il·lustració de llibres, ella és autora d’una col·lecció vinculada a la Cofraria de la Mare de Déu de la Cinta.