Març: menús «on fire»

El foc està molt arrelat i integrat en la nostra manera de viure, des de sempre ha format part de les festes populars a casa nostra: els correfocs, les fogueres, les falles o les cerimònies amb torxes son expressions de la fascinació amb la que des de sempre hem mirat el foc.

Aquest mes de març, des de Valors ens han dissenyat els menús amb aquesta mirada, i amb el brou fet amb aigua termal com a protagonista del menú temàtic. Aquest plat en aparença tan senzill —l’aigua on s’han cuit els aliments, sovint amb fideus, arròs o pasta— té un paper important en els nostres costums, i així com els dijous sol ser el dia de la paella en molts establiments de restauració, a les illes Balears i en particular a Menorca s’han convertit en tradició els «dimecres de brou». Com afirma la dita: «Beu brou i viuràs prou».

A més, farem també un tastet d’snacks de cigrons cruixents!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>