Les colònies de segon d’ESO explicades per una alumna

Aquest any segon de l’ESO de l’Institut Bosc de Montjuïc vam anar a l’Espluga de Francolí.

El primer dia vam fer unes activitats mogudes en què ens vam cansar molt; la que més ens va agradar (a alguns) va ser la cursa d’orientació.

 

A la tarda vam anar al Monestir de Poblet, on vam aprendre una mica de la seva història; llàstima, ens hauria agradat veure algun monjo. A la nit ens vam arreglar, vam sopar i vam fer una desfilada: ens ho vam passar genial!

 

El segon dia al matí vam anar al Museu Terra, on vam aprendre oficis antics i innovacions actuals juntament amb una pràctica on fèiem una manualitat amb cera d’abella que feia pudor. Tota aquesta sortida va estar vinculada al projecte d’oficis.

En resum, va ser una sortida fantàstica!

1 comentari

  1. El unico que no miente en esta puta escuela

    esta escuela es una pedazo de mierda chunga a demás. Soy un ex alumno y os puedo decir con serteza que esta escuela es una mierda gorda.
    Algunos profesores muy incompetentes y otros que no saben hacer su trabajo. Sin ninguna duda la directora a dia de hoy Nuria es… de todo menos algo bueno para los niños y aqui hos lo pintan todo de rosas pero hos dire que si algun dia quereis llevar a vustros hijos aqui mas vale que no lo lleveis pues aqui esta la peor calaña de TODO BARCELONA y trafican fuman vape incedian baños etc. En conlcusion que es una mierda de insti y no lo lleveis aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>